Współpraca Nagrody
Porównania Wyszukiwarka

DrayTek

Birnet
POMOC
   Krok po kroku ...
   Przykłady
Problemy z routerem
WAN
USB
LAN
NAT
Firewall
Zarządzanie użytkownikami
UTM
Zarządzanie pasmem
Aplikacje i usługi
VoIP
VPN i dostęp zdalny
WLAN
Zarządzanie routerem
Switch
Smart Monitor
Licencje
2130 - 2750
2960 - 3900
   FAQ / Application Notes
   Wsparcie modemów 3G/4G
   Panele konfiguracyjne
   Procedura reklamacji
   Forum
  home          drukuj          do góry   

Poniżej przedstawiamy zasady reklamacji wad i usterek stwierdzonych w produktach DrayTek oraz wszelkie związane z nimi formalności (adres wysyłki itd).

Jeśli w rozwiązaniu problemu związanego z urządzeniem, nie pomogły kolejno kroki przedstawione w dziale Krok po kroku ... oraz wgranie najnowszej wersji oprogramowania wówczas można przejść do wykonania poniższej procedury reklamacji.

Procedura reklamacji

1.

Przed wysłaniem urządzenia i po przeczytaniu w całości tego artykułu, należy obowiązkowo   

 

skontaktować się telefonicznie z autoryzowanym serwisem Draytek, tel.: 61 664 17 30 

 

 

2.

Urządzenie wraz z zasilaczem, musi być wysłane w oryginalnym opakowaniu razem z kartą gwarancyjną

 

(okres gwarancji na urządzenia DrayTek to 24 miesiące) oraz dokumentem zakupu potwierdzonym podpisem oraz pieczęcią sprzedawcy. 

3.

Do przesyłki należy załączyć opis usterki urządzenia, adres zwrotny, a także dane kontaktowe
 

(telefon, e-mail).  

Koszty transportu

1.

Urządzenie klient wysyła obowiązkowo na swój koszt, inaczej reklamacja  nie zostanie uwzględniona. 

 

 

2.

Naprawione lub wymienione urządzenie zostaje wysłane do klienta na koszt serwisu, jeśli rzeczywiście

 

zaistniała zgłaszana usterka.

3.

Urządzenie zostanie wysłane zwrotnie na koszt klienta w przypadku, w którym serwis stwierdzi brak 
 

uszkodzeń routera i zdiagnozuje router jako sprawny. W takiej sytuacji serwis dodatkowo obciąży klienta kosztami diagnozy technicznej.

Uwagi

1.

Jeśli istnieje taka możliwość, należy we własnym zakresie zgrać konfigurację urządzenia (backup),

gdyż serwis zastrzega sobie prawo do przywrócenia dla urządzenia ustawień fabrycznych.
 

 

2.

Informujemy, iż nie rozpatrujemy reklamacji związanych z fizycznym uszkodzeniem urządzenia, a także powstałych w wyniku przepięcia z instalacji zasilającej, bądź z sieci komputerowej (np. trwałe uszkodzenie portów switch-a).

Adres wysyłkowy

Jest to adres, na który klient wysyła urządzenie przeznaczone do naprawy.

Brinet sp. z o.o.  sp.k.
Autoryzowany Serwis DrayTek

ul. Lubowska 23

60-433 Poznań

  powrót
 
GDZIE KUPIĆ ?
POLECAMY
O DrayTeku| O Brinecie| Nagrody i rekomendacje| Współpraca