Współpraca Nagrody
Porównania Wyszukiwarka

DrayTek

Birnet
POMOC
   Krok po kroku ...
   Przykłady
Problemy z routerem
WAN
USB
LAN
NAT
Firewall
Zarządzanie użytkownikami
UTM
Zarządzanie pasmem
Aplikacje i usługi
VoIP
VPN i dostęp zdalny
WLAN
Zarządzanie routerem
Switch
Smart Monitor
Licencje
2130 - 2750
2960 - 3900
   FAQ / Application Notes
   Wsparcie modemów 3G/4G
   Panele konfiguracyjne
   Procedura reklamacji
   Forum
  home          drukuj          do góry   

Jeśli masz problem z instalacją, konfiguracją lub nieprawidłowym działaniem Twojego routera przejdź przez kolejne, proponowane przez nas etapy:

1.

odwiedź dział   Przykłady - znajdziesz tutaj listę odpowiedzi na pytania najczęściej  stawiane

 

przez użytkowników. Tematy pogrupowane są w kategorie ułatwiające jak najszybsze znalezienie gotowego rozwiązania. 

 

 

2.

jeśli nadal nie znalazłeś rozwiązania problemu koniecznie zapoznaj się z przygotowanymi przez

producenta, firmę DrayTek, dokumentami. Możesz skorzystać z dwóch opcji znalezienia interesującego Ciebie tematu:

FAQ / Application Notes

 

3.

skorzystaj z pomocy innych użytkowników routerów DrayTek, których znajdziesz na Forum dyskusyjnym.

 


Forum dyskusyjne zostało stworzone jako platforma wymiany informacji oraz szukania pomocy u bardziej doświadczonych użytkowników sprzętu DrayTek. Zadając pytanie prosimy stosować się do kategorii tematycznych forum dla zachowania przejrzystości dyskusji.

Nowy użytkownik powinien zacząć od założenia darmowego konta na forum. Wystarczy wybrać link Rejestracja i wpisać nazwę użytkownika, hasło dla konta oraz adres email. Procedura rejestracji zajmuje zaledwie kilka minut.

Jeżeli Twój problem nie został dość jasno podjęty w dziale FAQ, ani nie uzyskałeś satysfakcjonującej odpowiedzi na Forum, możesz opisać sytuację i wysłać e-mail do wsparcia technicznego w Polsce na adres support@draytek.pl

Aby uzyskać wsparcie, przeczytaj koniecznie poniższe uwagi zanim wyślesz e-mail.

 1.

Nie odpowiadamy tą drogą na niektóre pytania o charakterze podstawowym, jeżeli bezpośrednia

 

odpowiedź jest już dostępna w materiałach draytek.pl lub draytek.com, zwłaszcza w formie konkretnego przykładu. Podobnie drogą mailową nasz zespół ma prawo nie udzielać odpowiedzi, jeżeli pytania dotyczą nie tyle sprzętu DrayTek ale elementarnej wiedzy sieciowej (np. kiedy problem wynika z niezrozumienia adresacji IP i stosowania maski podsieci, nieznajomości numerów portów podczas konfiguracji Firewall itp.). Należy wówczas zasięgnąć rady osób zorientowanych w tego typu zagadnieniach. 

 2.

Istotną sprawą jest zaktualizowanie oprogramowania urządzenia do najnowszej, dostępnej wersji oraz

 

sprawdzenie, czy nie rozwiązuje ono problemu.  

 

 

3.

Warunkiem uzyskania wsparcia jest dostarczenie w miarę precyzyjnego opisu problemu oraz podanie

 

następujących informacji:

 

  • model urządzenia i numer seryjny oraz data i miejsce zakupu (nazwa osoby/firmy figurująca na Karcie Gwarancyjnej),
  • posiadany rodzaj dostępu do Internetu lub inne, specyficzne warunki pracy,
  • używane w sieci systemy operacyjne, ewentualnie rodzaje stosowanych urządzeń,
  • zwrotny kontakt mailowy (nie oferujemy pomocy za pośrednictwem narzędzi instant messaging jak Gadu-Gadu, Tlen, MSN Messenger itp).

4.

Jeżeli problem dotyczy nie tyle urządzenia DrayTek, lecz innych współpracujących urządzeń czy oprogramowania,

 

nie zapewniamy pełnej pomocy w ich konfiguracji czy diagnozowaniu. Należy się z tym zwrócić do producentów lub dystrybutorów tych rozwiązań.

 

 

5.

Gdy problem związany z urządzeniem pozostaje nadal nierozwikłany i usterka na pewno dotyczy sprzętu

 

wówczas możemy skorzystać z procedury reklamacji

  powrót
 
GDZIE KUPIĆ ?
POLECAMY
O DrayTeku| O Brinecie| Nagrody i rekomendacje| Współpraca