Logi konsoli przez telnet

Logi konsoli są przydatne w przypadku samoczynnych restartów routera.

Większość routerów Vigor nie posiada wyprowadzonego portu konsoli.
W takim przypadku możesz użyć polecenia sys con2tel enable , aby kopiować logi konsoli do telnet.

Kroki niezbędne do zapisania logów konsoli:

  1. Włącz klienta Telnet w Windows.
    W nowszych systemach Windows klient Telnet jest domyślnie wyłączony.
    W Windows przejdź do Panel Sterowania > Programy i Funkcje.
    Kliknij Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows.
  2. W Windows wyszukaj i otwórz cmd lub wiersz polecenia. W wierszu poleceń wydaj komendę telnet
  3. Użyj komendy set logfile xxx.txt , aby  zdefiniować plik do którego będą zapisywane logi.
    W omawianym przykładzie plik VigorDebug.txt jest zlokalizowany w C:\Users\jan.kowalski\
  4. Użyj komendy open Vigor_IP, aby zalogować się do routera.
  5. Wpisz dane administratora
  6. Użyj komendy sys con2tel enable , aby wyświetlać logi konsoli.
    Naciśnij ctrl+s , aby rozpocząć przechwytywanie.
  7. Naciśnij l (mała litera L), aby wyświetlić obecny status pamięci (tożsame z komendą sys q).
    Przechwytuj logi do pojawienia się problemu.
    Jeśli problem nie wystąpi a zostanie zamknięta sesja telnet to spróbuj ponownie.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Akceptuję