Błąd adaptera VPPP w Smart VPN

DrayTek Smart VPN Client na Windows wymaga DrayTek Virtual PPP Adapter do prawidłowego działania SSL VPN.
Adapter jest dodawany automatycznie podczas instalacji Smart VPN Client.

Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami jeśli podczas próby ustanowienia SSL VPN pojawi się następujący komunikat.

W systemie Windows przejdź do menedżera urządzeń.
Sprawdź czy DrayTek Virtual PPP Adapter znajduje się na liście kart sieciowych.

Jeśli DrayTek Virtual PPP Adapter znajduje się na liście kart sieciowych to:

  1.  Wyłącz dodatkowe oprogramowanie Anti-Virus/Firewall, które może blokować działanie adaptera
  2. Jeśli nie nastąpiła poprawa to zaktualizuj sterownik adaptera
  3. Jeśli nie nastąpiła poprawa to odinstaluj adapter, a następnie zainstaluj ponownie aplikację Smart VPN Client

Jeśli DrayTek Virtual PPP Adapter nie znajduje się na liście kart sieciowych to:

  1. Zainstaluj ponownie aplikację Smart VPN Client
  2. Jeśli nie nastąpiła poprawa to dodaj adapter manualnie

 

Aktualizacja sterownika

Przejdź do menedżera urządzeń.
Kliknij prawym przyciskiem na DrayTek Virtual PPP Adapter i wybierz Aktualizuj sterownik.

Wybierz Przeglądaj mój komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika

Wybierz Pozwól mi wybrać z listy dostępnych sterowników na moim komputerze

Wybierz DrayTek Virtual PPP Adapter a następnie kliknij Z dysku…

Wskaż lokalizację sterownika.

System 64bit: C:\Program Files (x86)\DrayTek\Smart VPN Client\driver\X64\attestation\VPPP.inf
System 32bit: C:\Program Files\DrayTek\Smart VPN Client\driver\attestation\VPPP.inf

Pomyślna aktualizacja sterownika.

Odinstalowanie adaptera

Przejdź do menedżera urządzeń.
Kliknij prawym przyciskiem na DrayTek Virtual PPP Adapter i wybierz Odinstaluj urządzenie.

Zaznacz opcję Usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia a następnie kliknij przycisk Odinstaluj.

Dodanie adaptera

Przejdź do menedżera urządzeń.

W menu Akcja wybierz Dodaj starszy sprzęt.
Następnie kliknij przycisk Dalej.
Wybierz Zainstaluj sprzęt, który wybiorę ręcznie z listy.
Wybierz z listy Karty sieciowe.
Wybierz Z dysku…

Wskaż lokalizację sterownika.

System 64bit: C:\Program Files (x86)\DrayTek\Smart VPN Client\driver\X64\attestation\VPPP.inf
System 32bit: C:\Program Files\DrayTek\Smart VPN Client\driver\attestation\VPPP.inf
Kliknij przycisk Dalej
Kliknij przycisk Dalej