Jak utworzyć konto dodatkowego administratora

Przejdź do zakładki System Maintenance >> Administrator Password.

W ustawieniach Administrator Local User:
– włącz opcję Enable Local User
– wpisz nazwę konta administratora w polu User Name
– wybierz tryb uwierzytelniania (jeśli wybierzesz User Name and Password only to wpisz hasło administratora w polach Password oraz Confirm Password).
– kliknij Add, aby dodać konto dodatkowego administratora

W domyślnych ustawieniach routera:
– dozwolone jest zarządzanie routerem z sieci LAN Jak wyłączyć zarządzanie routerem z sieci lokalnej
– wyłączone jest zarządzanie routerem z Internetu Jak włączyć zarządzanie routerem z Internetu

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Akceptuję